קידום אתרים ברוסית
אז מה ההבדל בעצם בין קידום אתרים לקידום אתרים ברוסית?
ראשית, חשוב לציין כי כללי הקידום המנחים הם אותם הכללים.
גם כדי לקדם אתרים ברוסית צריך לעשות חקר מילות מפתח מקיף שמטרתו לאתר ביטויים אותם הגולשים מחפשים בפועל במנועי החיפוש כדי להגיע למוצר או השרות שאתם מקדמים עבורכם או עבור הלקוח שלכם, לבצע חקר מתחרים כדי לראות מה הם (המתחרים שלכם) עשו כדי להיות במיקומים הראשונים במנועי החיפוש, לבצע אופטימיזצייה למבנה האתר כדי לתקן את כל הדברים הלא תקינים באתר. לפי צ'ק ליסט קידום אתרים שבניתי ולפיו אני מלמד קורסים לקידום אתרים במכללות השונות ברחבי הארץ.
חשוב לציין שיש תקלות שלא רואים בעין אלא רק באמצעות כלים מקצועיים. כמובן שגם מנועי החיפוש רואים את התקלות הללו מה שיכול לעכב מאוד את קידום האתר באותם המנועים. כמו כן יש לעשות את האתר נוח יותר לגולשים ולקבוע מה תהיה ההיררכיה של התכנים באתר בהתבסס על חקר מילות המפתח שבוצע בשלב הראשון של עבודת הקידום.
בשלב הבא יש לייצר תכנים איכותיים לפי עשרת הפרמטרים של אופטימיזציית התוכן ולהזין אותם לאתר בקצב קבוע, גבוה ככל הניתן.
בשלב הבא נבנה קישורים טובים ובריאים מאתרים חיצוניים אל האתר שלנו. קישור איכותי ובריא זה קישור רלוונטי וחי, כזה שהגולשים ילחצו עליו כשיראו אותו באתר אחר על מנת לעבור לאתר שלכם וגם יבצעו פעולות באתר שלכם ולא ישר יצאו ממנו.
קישורים לא איכותיים יכולים להזיק לקידום האתר שלכם!
בואו נניח לרגע שהתמזל מזלכם ולא קיבלתם עונש אלגוריתמי כתוצאה מבנייה מניפולטיבית של קישורים מאתרים אחרים לאתר שלכם על מנת לקדם אותו בגוגל בלבד. אבל הקישור שבניתם לאתר שלכם נבנה בעמוד לא הכי רלוונטי לתוכן האתר שלכם. ונניח שהגולשים שראו את הקישור באתר אחר שמקשר אל האתר שלכם אפילו לחצו על הקישור ונכנסו לאתר שלכם. בגלל שאין רלוונטיות בין התוכן של העמוד ממנו יוצא הקישור מאתר אחר אל התוכן אליו אותו האחר מקשר באתר שלכם, הגולש יצא מיד מבלי לבצע שום פעולה באתר שלכם, מה שיגרום לאחוזי נטישה גבוהים מהאתר שלכם. זה יקרה שוב ושוב ושוב עם כל גולש שילחץ על הקישור הזה, כל גולש שילחץ על הקישור ויגיע לאתר שלכם יצא מהאתר שלכם מיד. גוגל יראה את זה די מהר, הרי ברוב האתרים בעולם, בטח בכאלו שרוצים לקדם את עצמם בגוגל, יש חיבור לגוגל אנליטיקס ולכלי מנהל האתרים של גוגל. גוגל מודד באופן אוטומטי כל עמוד ורואה את זמן הגלישה באותו העמוד וגם את אחוזי הנטישה מאותו העמוד. בשורה התחתונה – כשאחוזי הנטישה מהעמוד עולים, גוגל מגיע למסקנה שהעמוד לא איכותי (ולא משנה לו מה הסיבה) ולכן אין לגוגל שום אינטרס להציג את העמוד הזה גבוה בתוצאות החיפוש ועל כן המיקום שלו בתוצאות החיפוש ירד.
עד כאן תהליך קידום האתר זהה לחלוטין
אז מה שצריך כדי לקדם את האתר בשפה הרוסית?
ראשית, צריך לדעת רוסית (כאילו דההה), כמובן גם כדי לבצע את חקר מילות המפתח וגם כדי ליצור תכנים או כדי לבחון תכנים שאחרים כותבים עבור האתר שאתם מקדמים ברוסית. וכמובן גם כדי לכתוב טייטלים, דסקריפשנים, מילות מפתח וכותרות H. בקיצור כדי לעשות אופטימיזצייה לתכנים באתר לפי עשרת הפרמטרים של אופטימיזציית התוכן.
שנית, מנוע החיפוש הדומיננטי ברוסיה הוא לא גוגל (להפתעת רבים וטובים), אלא מנוע חיפוש בשם יאנדקס. ויש שוני מסוים בין קידום האתר בגוגל לקידום האתר ביאנדקס. למשל, גוגל מתייחס בסלחנות לשגיאות כתיב בתכני האתר ואילו יאנדקס ממש מקפיד על זה ואם יש לכם שגיאות כתיב באתר, האתר יקודם פחות טוב. עוד שוני מהותי – על תוכן משוכפל גוגל מוריד את המיקום של העמוד המשוכפל ואילו יאנדקס מסיר אותו מהאינדקס לחלוטין. מלבד השינויים הללו ואחרים, כמובן שיש צורך לדעת את כל הכלים של יאנדקס כדי להיעזר בהם בקידום האתר. כלים כמו המטריקה של יאנדקס (הכלי המקביל לגוגל אנליטיקס בגוגל), כלי מנהל האתרים של יאנדקס, כלים שונים לחקר מילות מפתח של יאנדקס ועוד.
רוצים לקדם את האתר שלכם ברוסית בגוגל וביאנדקס? פנו אלינו עוד היום!
היתרון לקדם את האתר שלכם ברוסית אצלנו הוא בזה שיש לנו גם את הידע המקצועי בקידום אתרים וגם את היכולת ליצור תכנים ברמה מאוד גבוהה. גם מבחינת רמת הניסוח של התכנים, גם מבחינת היצירתיות וגם מבחינת תקינות יצירת התכנים (תכנים ללא שגיאות כתיב). אחת העובדות בצוות של Best-SEO היא עיתונאית בכירה ממוסקבה שעבדה בתחום כ30 שנה. ועיתונאים כידוע יודעים לכתוב באופן מהיר ואיכותי על כל דבר בעולם.