פרסום ממומן
פרסום ממומן מאפשר להגיע לתוצאות מהר ובאופן ממוקד. בגדול ישנן שתי פלטפורמות נפוצות לפרסום ממומן ברשת: גוגל אדוורדס ופייסבוק.
היתרון בפרסום הממומן
הוא שניתן לקבל תוצאות די מהר: מקימים קמפיין, אחרי כמה דקות הוא כבר באוויר ואחרי כמה ימים הוא כבר עובד אחרי שעבר אופטימיזצייה (בדיקות ושיפורי ביצועים) חלקית או מלאה וכבר מתחיל להביא המרות. ההמרה יכולה להיות ליד – פניית גולש דרך טופס הצור קשר בדף הנחיתה או מכירה אם מדובר באתר חנות.
החיסרון בפרסום הממומן
בניגוד לקידום האתרים האורגני הוא שברגע שעוצרים את הפרסום לא נשאר מכם שום זכר. בקידום האתרים האורגני לעומת זאת גם אחרי הפסקת פעולות הקידום האורגני עדיין יש אתר באוויר, עדיין יש מיקומים בגוגל ותנועה אורגנית לאתר ממנועי החיפוש. סביר להניח שעם הזמן אחרי הפסקת הקידום האורגני המיקומים והתנועה לאתר ירדו אך עדיין יישאר "משהו" מהעבודה שנעשתה ויעבוד תקופת מה.