מורה פרטי לקידום אתרים לאון דייטש מורה פרטי לקידום אתרים לאון דייטש

שלום חברים, שמי לאון דייטש. אני עוסק בתחום האינטרנט משנת 1996. הייתי ממקמי ספקיות האינטרנט הראשונות בישראל, הקמתי שרתי אינטרנט ובניתי אתרים עוד לפני שגוגל נולד.

לימדתי ואני ממשיך ללמד קורס קידום אתרים במכללות רבות, בין היתר לימדתי קורס קידום אתרים במכללת נס טכנולוגיות והיום אני ראש תחום דיגיטל ומרצה ראשי במסלול לימודי שיווק באינטרנט במכללת נס טכנולוגיות. כמו כן לימדתי במכללת האקריו (בשני הסניפים, ברמת גן ובחיפה) וקורס חוץ של משרד הביטחון שהתקיים במכללת ג'ון ברייס. ובין היתר לימדתי בלא מעט חברות קורסים חיצוניים בהם הכשרתי מחלקות SEO, אחת החברות היא חברת Ebay העולמית, בסניף הישראלי שממוקם בנתניה.

בפייסבוק שלי  ניתן לראות תמונות של רוב ההרצאות שהעברתי במכללות ובחברות חיצוניות.

כיום אני עובד יחד עם העובדים שלי בסוכנות הפרסום והשיווק ברשת האינטרנט בשם Best-SEO, אני בונה ומקדם אתרים של לקוחותינו בגוגל באופן אורגני וממומן ואני מייעץ לחברות רבות בתחום השיווק באינטרנט.

בנוסף לזה אני בעלים של מכללת Best-SEO בה אני מלמד בנייה וקידום אתרים, פרסום בגוגל ובפייסבוק, איקומרס – חנויות וירטואליות ברשת האינטרנט, משלב בניית האתר, בחירת נישה, בחירת ספקים, בחירת מוצרים שכדאי לכם למכור ללקוחות דרך האינטרנט, אילו מוצרים כדאי להחזיק במלאי ואילו לא, תמחור נכון של המוצרים, פרסום, קידום ושיווק החנות הוירטואלית שלכם ברשת האינטרנט וניהול של הנהלת החשבונות. מדי פעם אני מרשה לעצמי גם להיות מורה פרטי לקידום אתרים לאנשים שאני מתחבר אליהם ונהנה להיות בחברתם.

במהלך השנים הכשרתי כמה מאות אנשים, חלקם עובדים כעובדים שכירים במשרה מלאה בחברות השונות בתחום השיווק באינטרנט בישראל ובחו"ל, חלקם פרילנסרים עצמאיים שנותנים שרות ללקוחות סופיים וחלקם הקימו סוכנויות אף גדולות יותר מהסוכנות שלנו. אין תענוג גדול יותר מזה בשבילי, איזה כיף זה לראות אנשים שלימדת מצליחים ובענק!

מה תקבלו בקורס קידום אתרים אחד על אחד?

עם מורה פרטי לקידום אתרים במקרה הספציפי הזה אתם למעשה בדיוק את אותו הדבר שתקבלו בקורס שיתקיים בכיתה עם עוד סטודנטים, אתם תלמדו לפי אותו הסילבוס, אותן המצגות ותקבלו בדיוק את אותה התעודה במידה ותעמדו בתנאי הקורס. היתרון בקורס אחד על אחד זה שכל צומת הלב שלי מופנית אליכם בלבד והקורס יכול להיגמר מהר יותר כיוון שאחד על אחד כאמור הולך מהר הרבה יותר מאשר כשאני מלמד כיתה של 15-20 סטודנטים. זה פחות שאלות, זה פחות תמיכה טכנית וזה פחות זמן בתרגול, זה פחות המתנה עד שכולם יסיימו את המשימה שאני נותן.

אז אם אתם רוצים ללמוד אחד על אחד קידום אתרים, צרו איתי קשר עוד היום ונתאם!

03-9763333