בדיקת מוצרי העסק באמצעי התקשורת
בדיקת מוצר – ההתנסות שמשפיעה על הלקוחות
באמצעי תקשורת שונים נוהגים לבדוק מוצרים ולפרסם חוות דעת על חוויית השימוש וכדאיות המוצר. לבדיקות מוצר יש השפעה גדולה על תדמית המוצרים ועל מכירותיהם.
בהתייעצות עם בעל העסק, איש יחסי הציבור ימליץ על המוצר או הדגם שנכון וכדאי למסור לבדיקה – לאחר ניתוח יתרונות וחסרונות בהשוואה למוצרים מתחרים – וימליץ לאיזה כתב או כתבת כדאי למסור את המוצר לבדיקה באמצעי התקשורת השונים. זאת כמובן לאחר ניתוח מעמיק של היסטוריית הבדיקות שלו, סגנונו, דעותיו על מותגים השונים, על המותג של העסק ועוד. בשלב האחרון, איש יחסי הציבור ישיג את הסכמת הכתב לבדיקה, ימסור לו את המוצר ויעקוב אחר מהלך הבדיקה עד לפרסום הכתבה.